BMO Service Team
Staat uw productie stil of is uw aanvraag om een andere reden urgent? Dan heeft rechtstreeks telefonisch contact met één van onze techneuten de voorkeur.
Heeft u geen haast? Dan mag u ook e-mailen.
Stel dat uw productieproces stilvalt. Wat dan?
Uw CNC operator belt op werkdagen tussen 8:00 en 17:00 uur +31 (0)495 721 007 en komt in direct contact met een techneut uit het Service Team. De techneut en uw operator gaan samen op zoek naar de oorzaak. Ook voor vragen over het aanmaken van robottaken of het afstellen van producten is het BMO Service Team bereikbaar. De meeste problemen en vragen worden in deze stap telefonisch opgelost. Is dat niet het geval, dan wordt remote support ingeschakeld.
Kan het probleem via telefonische support niet opgelost worden? Dat is vervelend. Gelukkig kan onze techneut via remote support op uw robotcel inloggen. Zo kunnen we vanuit Nederweert het probleem oplossen of instellingen aanpassen. Met remote support kunnen de meeste storingen direct opgelost worden. Dat scheelt voor de gebruiker wachttijd en voor BMO reistijd.
Zorgeloos produceren met een BMO Service Contract
Inzetbaarheid en betrouwbaarheid zijn harde voorwaarden voor de inzet van moderne productiemiddelen. Omdat verspaningsprocessen steeds geavanceerder worden is transparantie in kosten en reactietijden een steeds belangrijkere factor voor veel BMO gebruikers. Onvoorziene storingen kosten namelijk veel geld en het oplossen van dit soort problemen veroorzaakt vaak veel stress en extra werk voor de gebruiker.
Hier komen de verschillende BMO Service Contracten in beeld. Met een zilveren of gouden Service Contract krijgt u een transparant inzicht in servicekosten en reactietijden.
Vooraf duidelijkheid over hoe BMO omgaat met storingen geeft veel klanten rust. Kiest u ook voor een service contract?
Het BMO Service Team doet nog veel meer
Uw BMO automatisering toch liever aan een andere CNC machine? Of gaat u uw hele combinatie verhuizen? Laat dan de kalibratie maar aan het BMO Service Team over. Zo bent u ook na de verhuizing gegarandeerd van een werkende, betrouwbare en CE gecertificeerde automatisering. Kalibratie na een verhuizing plant u rechtstreeks in met het Service Team.
Domme vragen bestaan niet en tijd is geld. Daarom maken we eenvoudig te bedienen software die heel intuïtief werkt. Toch nog een vraag? Verspil dan geen tijd met experimenteren, bel het Service Team en laat u direct verder helpen.
Bij een nieuwe BMO automatisering is een training inbegrepen. Dat is natuurlijk een goed begin, maar uw personeelsbestand verandert misschien. Daarom kunt u bij het Service Team altijd extra (groeps)trainingen op uw locatie aanvragen. Bijvoorbeeld specifiek over software of veiligheid. Voor een maatwerk training die bij de behoefte van uw team past belt u met het BMO Service Team.
Een tweede CNC freesmachine aan uw sideloader koppelen? Dat is wekelijkse kost voor het Service Team. Met een tweede CNC machine verdubbelt u het rendement van uw automatisering. Een offerte voor het koppelen van een 2e CNC machine vraagt u aan bij het Sales Team. Vervolgens neemt het Service Team contact op voor de installatie.
Nieuwe spantangen, pallets, grijpers of andere hulpmiddelen invoeren en koppelen? In de meeste gevallen wordt u geholpen via Remote Support. In een enkel geval komt een Service Engineer hiervoor bij u langs. U bestelt eenvoudig extra spantangen, pallets, grijpers en hulpmiddelen bij het Sales Team.
Een BMO automatisering is modulair opgebouwd. Zo kunt u gemakkelijk functionaliteiten laten uitbreiden? Wat dacht u van een omkeerstation voor een autonome 6-zijdige bewerking? Of een schoonmaakstation zodat koelvloeistof niet indroogt op het werkstuk? Voor extra functionaliteiten vraagt u bij het Sales Team een offerte aan. Daarna neemt het Service Team contact op voor de installatie.